Blogger Layouts

Pengakhiran 2009





2009 semakin melabuhkan tirainya... dah 2010 muncul dengan p
elbagai sinar baru....azam baru mula dicipta...mampukah azam tahun ini direalisasikan...
Dgn habisnya tahun 2009 tanpa pencapaian yang memberangs
angkan... setiap tahun azam lame tak tercapai... azam baru di cipta... tapi mampukah untuk aku berjaya .... semoga kali ini aku berjaya merealisasikan azam aku
Setiap aper yang kita nak buat kena ada plan...
hurmmm macam2 dah aku buat...semua tak menjadi... so kali ni aku tekad
aku nak jadi orang ....
citer sal kawin tak tahu lagi biler ahaksss
calon??? dah ada ke? dah kot...
tapi biler umur dah lanjut wey..
isk aper lak muda lagi la beb... cool beb... umur 30 kan ahaksss
so masih ada masa lagi...so aku harap kali ni impian aku tercapai...
aku nak guna plat no ASR 11 dapat ahaksss







my cormecial